viernes, 6 de diciembre de 2013

LOOKBOOK D'STRADIVARIUS DEL MES DE DESEMBRE

Ja s'acosta el fred, i amb ell, un nou mes, el desembre. Moltes botigues ja han començat a penjar els seus lookbooks. Stradivarius és una d'elles. M'agradaria ensenyar-vos les peçes que ens proposen per aquestes festes de Nadal, cap d'any o Reis, que són les temàtiques en que s'han inspirat per crear el lookbook. Es titula X-Man Collection. Aquí us el deixo!













































































I aquest és. A mi no és que m'agradi molt. Té els colors perfectes per aquestes dates: negre, platejat, dorat i, un element, les plumes. Aquests són els factors ideals a l'hora de sortir per les festes. Tot i així, els vestits els he trobat molt apretats i escotats. Han de pensar que les clientes també s'han de sentir còmodes i sexys a la vegada. Però en general, està ben fet i les peçes tenen estil.

I ara, us vull ensenyar una novetat de la botiga, el lookbook de complements. És la primera vegada que el fan, i m'agradaria que li fèssiu un cop d'ull. Jo no sóc molt fan dels complements d'Stradivarius, però aquí us el deixo:
















































Fi.

A mi no m'agrada res, els bolsos tenen masses brillantons i les arracades i les polseres i els collars no em fan el pes. El que sí que m'agraden són les sabates de taló, però crec que encara em falta crèixer un o dos anys per portar-les.

I a valtres? Que us semblen els dos lookbook d'Stradivarius?


Jo aprofito l'entrada per dir-vos que la botiga Claire's, ha tret com un calendari fins a arribar a Nadal, d'aquells que cada dia et menges una xocolatina, però amb ofertes de complements diàries i que duren uns quants dies. Jo no us penjarè cada dia l'oferta que fan, però si que us deixo el link clicant aquí i seguir-ho en particular : )

També dir-vos que no sé si podrè publicar aquests dies perquè he d'aprofitar el pont perquè tinc molts treballs i examens de l'insti. Ho sento!


I ara. sí

Us desitjo un bon pont!

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.