lunes, 21 de octubre de 2013

QUI SÓC JO? QUE M'AGRADA? PERQUÈ LA IDEA DEL BLOC?

Hola! Avui m'agradaria fer un escrit sobre les dues qüestions del títol de l'entrada, perquè em pogueu conèixer una mica millor, sense donar molta informació meva. Ja sé que hi ha molta lletra, però crec que està bé:

QUI SÓC JO?

Sóc una noia adolescent. M'agrada disfrutar de la vida i aprofitar els petits moments al màxim, perquè res tornarà a ser com aquell instant. Potser sóc massa gran, però m'encanta jugar al pilla-pilla amb els meus cosins quan es fiquen pesats i em diuen que volen còrrer amb mi pel poble. Adoro els nens petits, m'encanten, sempre els faig treure un somriure i ells a mi, visc de la seva felicitat. Sóc entremaliada, amiga de les meves amigues i crec en jo mateixa i en el que penso. M'encanta riure, sobretot amb la meva millor amiga (que me l'estimo molt). És la millor solució que combateix el "mal". Vull disfrutar la vida al màxim i crec que les coses passen perquè havien de passar d'aquella manera. M'encanta aquesta frase:

I de repente te das cuenta de que todo a terminado. Ya no hay vuelta atrás, lo sientes, y justo entonces intentas recordar en qué momento comenzó todo y descubres que todo empezó antes de lo que pensabas... Mucho antes... y es ahí justo en ese momento que te das cuenta de que las cosas solo ocurren una vez, y por mucho que te esfuerces, ya nunca volverás a sentir lo mismo, ya nunca tendrás la sensación de estar a tres metros sobre el cielo.

Em sento identifica amb ella.

No sé que més dir-vos de jo : (

Les altres dos terceres parts arribaran el pròxim dia que pugui publicar. Espero que us hagi agradat!

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.