jueves, 24 de octubre de 2013

QUÈ M'AGRADA?

Hole : )

Continuem amb la segona part de les coses que m'agraden fer. 

COSES QUE M'AGRADEN FER ( només hi han les més destacades, m'agraden fer moltes altres coses!!!


LA MÚSICA

Music=Life


Faig música des de P3. A poc a poc, he passat d'anar-hi un cop per setmana i ballar a les classes a anar-hi cada dia de la setmana i a pencar molt : ( Toco el piano (m'encanta Mozart), i la guitarra espanyola, encara que encara no hi tinc molta pràctica en aquesta última. I en un futur, m'agradaria tocar el violí. Tambè canto amb un cor i sóc la solista soprano, ja que tinc una veu potent i ho faig bé : P.

Crec que sense la música no podria viure. Quan tinc un mal dia, m'assec al piano, i és com si tots els mals s'esfumessin, com si fos tot perfecte. I cantant, disfruto. A més, tinc el MP3 a petar de cançons i m'alegra molt sentir-les de tant en tant.



BÀSQUET

Untitled

M'encanta la foto... jeje.


Doncs que jugo a bàsquet des que tinc llei de vida. M'encanta, entrenar, jugar els partits i pegar-me amb les de l'equip contrari... jeje. Jugo en un equip federat de noies i sóc la base, que és l'encarregada, principalment, de sacar, baixar la pilota perquè mai li prenen, ajudar a l'equip quan amb algú el defensen, quedar-se sempre a radere, veure els millors passes.... Doncs això, i segons el meu entrenador tinc aquestes qualitats i sóc la base. Si no ho enteneu gaire, al futbol faria el paper del Xavi o l'Iniesta, parlant del Barça.

I és que avui estic molt contenta! (pel bàsquet). M'han dit que sóc una de les millors jugadores de bàsquet de la meva categòria de tota la meva comarca, i una de les millors de Catalunya!!! Aaaahhhhh!!! Es veu, que un dia un va venir a veure com jugava i em va fitxar per jugar amb la comarca de Lleida, i competirem contra Tarragona, Bcn i Girona. SI guanyem, passarem a Espanya! No és que vulgui xulejar, però estic molt entusiasmada i molt contenta, perquè és una manera de premiar-me el treball que he fet durant tots aquests anys.



BICI

:*


Aquest estiu m'he aficionat a la bici. Mon pare, que em diu que tinc unes cames molt dures, em va fer pujar dalt de la bici i anar a fer una excursió amb ell, que li encanta la bici i és molt bo (ha fet 300 Km!!!). En fi, l'excursió em va encantar. Si que vaig acabar cansada, amb mal de "cul", i suant, però vaig veure paisatges molt macos, vaig passar pel cantó d'una vaca (que en aquell moment passava pel camí i em pensava que xocaria amb ella!) i em va agradar molt! Aquest va ser el resultat de 5 hores sentada damunt d'una bici. Vaig fer 60 Km!!! I és que són molts. Vaig pujar pujades del 18º, i he de dir que les dels professionals són de 22º, tampoc hi ha molta diferència!

En fi, que després d'aquesta excursió, cada dia d'estiu anava amb bici amb mon pare a fer quilometrades! Però crec que ara, amb el curs al damunt i el fred, ho haurè de deixar.



I fins aquí! M'agraden tantes coses més, que he decidit que en farè una segona part més de coses que m'agraden!

Us estimuuu <3

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.