miércoles, 9 de octubre de 2013

LOOKBOOK DE L'ABERCROMBIE DE L'OCTUBRE

Hola!

Abercrombie tambè ha tret lookbook. Jo normalment, amb els lookbooks anteriors de l'abercrombie, no us ensenyava el lookbook sencer, només una part. Avui, però senceret. És llarguet, sí, però m'ha encantat. Espero que a vosaltres tambè us agradi. Dirè de cada look el que m'agrada més:




El vestit i la camisa texana




Els shorts




M'agrada tot: el vestit és sense paraules, les sabates tipo converse, la jaqueta i la gorra tpo bèisbol! M'encanta!




Els shorts i la camisa texana




La sudadera amb missatge i la camisa texana




Els pantalons i la samarreta




La sudadera i els pantalons




M'agrada tot!!!




Aquest m'encantaria si no fos per la jaqueta per sobre.




M'encanta com queden junts la sudadera i els leggins.




D'acord, aquest look no m'agrada gaire, però la sudadera no està tan fea.




M'agrada tot!




M'agraden totes les peçes, encara que els conjunts denim mes denim no m'acaben de convèncer.




M'agrada tot, les faldilles són moníssimes.




M'agraden els texans




M'agrada molt la part de dalt. Les faldilles no.




Per un dia d'esport, m'encanta!!!


I a vosaltres?

Us agrada tant com a jo?

Espero els vostres comentaris,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.