martes, 3 de septiembre de 2013

HO SENTO, HO SENTO!!!




Ho sento!!!


Ahir no vaig poder fer l'entrada de la cançó de la setmana perquè se'm va espatllar el wi-fi. Avui ha vingut un tècnic a casa i l'ha arreglat, i ara ja puc tornar a fer entrades. Em feia molta il.lusió fer la cançó d'aquesta setmana perquè hi volia ficar una supermaca o almenys que a jo m'encanta, però, en fi, ho deixarem per dilluns que ve. Tot i això, aquest agost no m'he pogut dedicar gaire al bloc. Potser no ho heu notat, però totes les entrades eren programades ja que he passat l'agost fora i no tenia internet. No sabeu les ganes que tinc de fer una bona entrada!!! Tinc moltes idees!!!

Mentrestant, us deixo unes imatges, i espero fer més intrades aquest començament de setembre!!!





























I fins aquí. Suposo que avui tindreu més entrades a part d'aquesta.

Moltes gràcies a tots per seguir el bloc!!!

>>escapefromreality







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.