viernes, 19 de julio de 2013

MUNDIALS DE NATACIÓ DE BARCELONA 2013

Bon diiiaaaaaa :)

Demà, divendre, començaran els mundials de Barcelona 2013. Segurament ja n'haureu sentit a parlar a la ràdio, al telenoticies, per internet...

Les proves consten de eliminatòries i finals. Els esports que hi seran són la natació, esports en aigües obertes, natació sincronitzada, salts, salts gran alçada, waterpolo homes i waterpolo dones.

Les proves es faran al Palau Sant Jordi:

Palau Sant Jordi

A les piscines Bernat Picornell:

Piscines Bernat Picornell

A la piscina municipal de Montjuïc:

Seus Montjuic

I al moll de la fusta:



Aquest any, a les competicions, hi aniran grans esportistes d'aigua per complir els seus somnis. Una és Mireia Belmonte, la catalana, que es presenta a sis modalitats de natació per aconseguir almenys, un or.



Logo dels mundials i la mascota oficial: el Xop.

Si voleu consultar més informació, la trobareu aquí, la pàgina oficial dels mundials de natació:
 http://www.bcn2013.com/ca

I vosaltres, hi anireu? Jo no puc, perquè  queda bastant lluuuunnnnyyyyy de casa meva. Comenteu : )

>>escapefromerality


2 comentarios:

  1. Holaaa

    Em sembla molt bé que ens informis sobre els mundials de natació que s'estan realitzant aquests dies a Barcelona.

    Jo estic especialment interessada en la natació sincronitzada, ja que és el meu esport preferit perquè durant l'any en faig com a extraescolar. És el meu somni fer-ne i espero un dia arribar lluny.
    La meva ídol és l'Ona Carbonell, actual membre de l'equip espanyol d'aquest esport i capitana d'aquest equip.

    Quan vaig saber que es feien, no vaig parar de suplicar als meus pares si hi podíem anar i "quién la sigue la consigue"! Aquest dimarts 23 agafem el cotxe per anar-nos-en cap a Barcelona per assistir a la prova de rutin a lliure em equip. Fa bastant de temps que tinc les entrades i estic molt impacient!

    Faré moltíssimes fotografies! Si estàs interessada i vols que t'envï alguna em pots donar algun correu electrònic!

    Maria de les joietes de la Maria
    http://lesjoietesdelamaria.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi també la natació sincronitzada m'apassiona! ( veure-la, mai hi he provat).

      Espero que t'ho hagis passat molt bé i que t'hagi agradat molt l'experiència!!!

      Penjaras fotos d'això al teu bloc?

      Gràcies!!! : )

      Eliminar

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.